तिमीले बोलाउदा म नबोले

तिमीले बोलाउदा म नबोले
तिम्रो मन् कत्ति दुख्दो हो

तिमीले हेर्दा मैले नहेरे

तिम्रो आखा कत्ति रुदो हो

पर्खि बस्छौ बाटो हेरि म

न् आउदा तिमी कत्ती आत्तिदो हो

तिमिले सम्झिदा मैले नसम्झे

तिम्रो आसा कति मर्दो हो

तिम्ले माया गरेको मैले नबुझे

तिम्रो भावना मा कत्ति चोट् पर्दो हो

पर्खि बस्छौ बाटो हेरि म

न् आ उदा तिमी कती आत्तिदो हो

तिमिले मन् मा सजाउदा म नबसे

तिमी कत्ति निराश् हुदो हो

तिमिले सन्सार् दिदा मैले नलिए

तिम्ले साथ् छोड् दो हो

पर्खि बस्छौ बाटो हेरि म

न्आउदा तिमी कती आत्तिदो हो

Leave a Reply

