तिमी र म

म तिम्रा ब्यथाहरू संगालेर अब कुनै कथाहरु लेख्ने छैन,
भावनामा खेलेर कबिता बुन्ने छैन,
तिम्रा आंखाका सीतहरु बटुलेर
प्रतियोगीतामा सहभागी हुन कुनै गीत लेख्ने छैन.

म तिम्रा हिउ~मनहरुलाई अब क्रूर~मसिले लतपताउने छैन,
बनावटी शब्दाकार उपहार पठाउने छैन
काला प्रेमाछरको अलंकार बनाएर,
तिम्रो मन~राज्यमा प्रीति आक्रमण गर्ने छैन,

अब म
सके सम्म तिम्रो हराएको “दिनको” खोजी गर्ने छु,
आकाश~गंगामा छोपिएको तिम्रो “जून” खोतल्ने छु,
धरातलमा कतै छौ भने म मायाले अंगाल्ने छु.
बादलू आकाशबाट प्रेमबर्षा गराउने छु ,
र तिमीले भनेको तिम्रो “अन्धकार” जीबनलाई
म संग भएको प्रेमदियोले उजिलाउने छु,
बस् “उजेलो” बनाउने छु,

@मायाधिकार तिमी र म मा सुरछित

Leave a Reply

