नयाँ वर्ष सँगै कविता सङ्ग्रह “माटो र मन”

अन्तत: नयाँ वर्ष सँगै कविता सङ्ग्रह “माटो र मन” प्रकाशित भएको छ।

नव वर्ष २०७२को शुभकामना सहित मेरो पुत्र श्रीमनको साथमा मैले मेरो पुस्तक “माटो र मन” अनलाइन मार्फत अनावरण गरेको छु।

पुस्तक अनलाइन (Amazon.com-http://amzn.to/1OsMflJ ) मा हार्डकपी उपलब्ध छ मूल्य $५ मा। किताब अर्डर गरेको ३/४ दिनमा तपाईँको हातमा पर्छ।

काठमाडौँमा हुनुहुने पाठकहरुले फोन सम्पर्कको भरमा किताब लिन सक्नुहुन्छ। नेपालमा यसको मूल्य जम्मा रु. १५० छ।
11026199_10153153162634777_636899081181953909_n

न्यु योर्कमा हुनु हुने पाठकहरूलाई पनि हात हातमा पुस्तक पुर्याउने प्रबन्ध छ र मे २ मा सृजनाका यात्राहरुमा म एकल वाचन लिएर आउदै छु।

//

नव वर्ष २०७२को शुभकामना सहित।नब वर्ष २०७२ को शुभ दिन सँगै मेरो पहिलो कविता सङ्ग्रह “माटो र मन” यसै अनलाइन सञ्जालमा विमो…

Posted by Sahadev Poudel on Monday, April 13, 2015

त्यसै गरी बोस्टन र भर्जिनियामा पनि म आफ्नै कविता वाचनको कार्यक्रम लिएर आउदै छु।
अरू राज्यहरूमा पाठक साथीहरूले जानकारी गराउनु भयो भने किताब तुरुन्तै पठाउन सकिन्छ।

९० पृष्ठको “माटो र मन”मा ६४ वोटा कविताहरू संग्रहित छन्। पुस्तक प्रकाशनको लागि खसखस डट कमले सघाएको हो।

यो बिचमा म मे १८ को दिनमा नेपाली समय अनुसार साँझ ६ बजे र न्यु योर्क समय अनुसार  बिहानी ८ :१५ बजे “माटो र मन” बारेमा कुराकानी गर्न Twitter मा आउदै छु, जसलाई नेपालबाट Nepali Bytes ले संयोजन गर्दै छ।

मलाई आशा छ , तपाईँहरूको प्रतिक्रिया,सुझाव, साथ् र सहयोगले अझै राम्रो लेख्न प्रेरित गर्ने छ।

सहदेब पौडेल
न्यु योर्क

 

Leave a Reply

